Excursió a Port Aventura

dimarts, 31 de març del 2015

1r dia superat!

Bon dia families! Ja hem superat el primer dia i la primera nit.

Vam arribar a la casa i els monitors i monitores els hi vam preparar un joc per trobar les seves habitacions i posar noms a cadascuna d'elles.

Després van tenir una estona lliure per habituar-se a l'entorn i vam anar a dinar. Al menjador ens vam trobar un misteriós personatge que va resultar ser en Tintín, el nostre intrèpit aventurer que ens acompanyarà durant aquests dies.

A la tarda es van dividir per grups i van realitzar una gimcana per conèixer-nos millor. Els nens i nenes van haver de superar 9 proves de tot tipus, com per exemple gravar un anunci del CESP o amagar-nos tots sota una manta sense que se'ns veiés.

Finalment, els nens i nenes van sopar, vam fer la bústia on tots van poder escriure algun missatge per als companys. Vam fer un joc de nit i cap a dormir!

Després de tota l'explicació del dia d'ahir avui anirem a fer una ruta pel poble de Sant Esteve de Guialbes.

Aquí us deixem alguna foto del dia d'ahir!!

Els monitors i monitores dels CESP des de Mas Pagès.